På grunn av Covid-19 og myndighetenes råd og retningslinjer for arrangementer, har Nordland Musikkfestuke dessverre sett seg nødt til å avlyse eller flytte annonserte konserter på årets festival. Vi beklager ulempen dette medfører for deg som vår gode festivalkunde.

Nedenfor finner du oversikt over arrangement på Nordland Musikkfestuke som er flyttet eller avlyst og retningslinjer for refusjon av billetter.

Avlysning gjelder følgende arrangement

05.08.2020 Bo Kaspers Orkester på Bodø Torg – avlyst
06.08.2020 Kammerorchester Basel & Elsa Dreisig i Stormen konserthus – avlyst

Retningslinjer for refusjon av billettkjøp ved avlysning
Ved avlysning av arrangement på Nordland Musikkfestuke refunderes billettkostnadene.

For billett kjøpt på nett skjer det på følgende måte:
Har du kjøpt billett på nett trenger du ikke foreta deg noe. Pengene blir tilbakeført til den kontoen som ble belastet ved kjøp av billetten.

På grunn Covid-19 er det dessverre stor pågang på refusjoner. Det kan derfor gå 3-6 uker før du ser kjøpesummen tilbake på din konto.
Vær oppmerksom på at «innbeløpet» i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert i din bank. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdatoen.

Dersom billetten ble betalt med kredittkort vil kjøpesummen blir tilbakeført til kredittkortselskapet ditt. I så fall vil beløpet bli utlignet på neste faktura.
Betalte du billetten helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekort bli tilbakeført til kortet.
Dersom du ikke lenger har gavekortet ditt eller du har andre spørsmål om refundering av dine billetter, så send en mail til post@ebillett.no

Har du kjøpt billett i Stormen konserthus billettskranke gjelder følgende ved avlysning:
For å oppfylle kravene myndigheten stiller for å utbetale refusjon av billetten, må Stormen konserthus ha mottatt:
– Bilde/kopi av billetten og billett må være påført signatur
– Navn, adresse, kontonummer og telefonnummer til den som krever refusjon
Dette kan sendes Stormen konserthus på e-post, per brev eller legges i Stormens postkasse i Sandgata 2.
Trenger du hjelp eller har spørsmål, er Stormens billettskranke tilgjengelig på telefon kl. 09.00-16.00 mandag-fredag.
Stormens billettskranke kontakter du på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

Sender du dette med posten er adressen:
Stormen konserthus
Storgata 1B, 8006 Bodø

Flytting gjelder følgende arrangement

31.07.2020 deLillos på Nyholms Skandse: Utsatt til 06.08.2021
03.08.2020 Pat Metheny i Stormen konserthus: Utsatt til 09.08.2021

Ved flytting av arrangement er billetten du har kjøpt fortsatt gjeldende og behøver ikke byttes. Den vil automatisk overføres til ny dato for arrangementet i 2021. Billetten gjelder fortsatt og du kan glede deg over at du likevel får oppleve konserten.

Dersom det nye fastsatte tidspunktet ikke passer og du ønsker å få billetten refundert se nærmere retningslinjer for dette nedenfor.

Retningslinjer for refusjon av billettkjøp ved flytting av arrangement
Dersom det nye tidspunktet for flyttet arrangement ikke passer for deg og du ønsker å få billetten refundert, vil det være mulig. Har du kjøpt billett på nett, sender du en mail til post@ebillett.no og ber om refundering av ditt billettkjøp.

NB! Husk å oppgi navn på arrangement og spillested, antall billetter, de fire siste siffer i kortnummer og mailadresse du brukte til kjøpet.
På grunn Covid-19 er det dessverre stor pågang på refusjoner. Det kan derfor gå 3-6 uker før du ser kjøpesummen tilbake på din konto.
Vær oppmerksom på at «innbeløpet» i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert i din bank. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdatoen.
Betalte du billetten helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekort bli tilbakeført til kortet.
Fristen for å melde inn refusjon er satt til 10 dager etter at vi sende ut informasjon om flytting av arrangement.

Har du kjøpt billett i Stormen konserthus billettskranke gjelder følgende ved flytting:

For å oppfylle kravene myndigheten stiller for å utbetale refusjon av billetten, må Stormen konserthus ha mottatt:

Bilde/kopi av billetten og billett må være påført signatur.
– Navn, adresse, kontonummer og telefonnummer til den som krever refusjon.
Dette kan sendes Stormen konserthus på e-post, per brev eller legges i Stormens postkasse i Sandgata 2.
Trenger du hjelp eller har spørsmål, er Stormens billettskranke tilgjengelig på telefon kl. 09.00-16.00 mandag-fredag.
Stormens billettskranke kontakter du på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

Sender du dette med posten er adressen:
Stormen konserthus
Storgata 1B, 8006 Bodø