AVLYSNING AV KONSERTER MED OSLO-FILHARMONIEN SOM EN FØLGE AV REGJERINGENS TILTAK MOT COVID-19

 

-Vi gledet oss voldsomt til disse konsertene, men må i likhet med flere andre kulturaktører ta konsekvensene av det aktuelle verdensbildet, sier festivaldirektør André Wallann Larsen.

Kjøpte billetter kan refunderes ved å kontakte Stormen konserthus.

Har du kjøpt billetter på nettet trenger ikke foreta deg noe. Pengene blir tilbakeført til den kontoen som var belastet i ved kjøp av billetten. På grunn av stor pågang kan det gå opp til tre uker før du ser kjøpesummen tilbake på din konto. Vær oppmerksom på at «innbeløpet» i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert i din bank. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdatoen. Dersom billettene ble betalt med kredittkort vil kjøpesummen blir tilbakeført til kredittkortselskapet ditt. I så fall vil beløpet bli utlignet på neste faktura.

 

Betalte du billettene helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekort bli tilbakeført til kortet.

Dersom du ikke lenger har gavekortet ditt eller du har andre spørsmål om refundering av dine billetter, så send en mail til post@ebillett.no

 

For deg som har kjøpt billett i billettskranken gjelder følgende:
For å oppfylle kravene myndigheten stiller for å utbetale refusjon av billetten, må Stormen Konserthus har mottatt:

Bilde/kopi av billetten og denne må være påført signatur. I tillegg må vi ha navn, adresse, kontonummer og telefonnummer til den som krever refusjon.

Dette kan sendes Stormen konserthus på e-post, per brev eller legges i vår postkasse i Sandgata 2.

 

Trenger du hjelp eller har spørsmål, er billettskranken tilgjengelig på telefon kl. 09.00-16.00 mandag-fredag.

 

Du kontakter oss på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

 

Sender du dette med posten er adressen:
Stormen Konserthus
Storgata 1B, 8006 Bodø